Anna Tsuchiya

2014.07.01 15:29

Sokan akik az animét látják megtalálják azt a zenét benne ami közel áll hozzájuk. Anna Tsuchiya és Olivia Lufkin, a két énekesnő akik a NANA zenéjét is éneklik (Nana és Reina). Ennek ellenére, hogy szeretjük az anime zenéjét nem ismerjük Anna és Olivia zenéjét csak amit hallhattunk a Nanából, ahogy róluk sem tudunk sokat. Ezért nézzük csak meg elősször Anna Tsuchya életéről és zenéjéről.

 

 Anna Tsuchiya 1984. március 14-én született Tokióban . 

Zenei  (szóló) karierje kezdetén adta ki első kislemezét 2005-ben.

A harmadik kislemeze kapta a ,,Rose" nevet amit felhasználtak a NANA animéhez. Első nagy sikere volt Annának amit Ti is Nana rajongók hallhattatok az animében. A negyedik kislemezét is felhasználták később a NANA folytatásában. Ez a ,,Kuroi Namida" És a ,,Lucy" volt. 

Első kislemezéről  A My Fate egyik ismertebb száma. Ezt Angol felirattal itt láthatjátok ----> www.youtube.com/watch?v=tdqHeqlClV8

Ahogy visszakeresgéltem ez tetszett meg legjobban és a kedvencem lett. Végül a magyar szövegének egy részletét olvashtjátok. :) 

 

Magyar dalszövege: De...szeretném ismerni a sorsom,

Mielőtt az összes reményem elhalványul.
Hagyj levegőhöz jutni,
Emelj magasra, ahogy csak tudsz.
Szeretnék elszállni valahová.
Messze, messze ettől a  világtól.
Adj nekem szárnyakat,
Amikkel örökké szárnyalhatok...

Tudom, hogy  kíváncsi vagy,
Mire is várok folyton.
Eljöttél a szobámig,
De én bezártam az ajtóm.

A csendben képes vagy meghallani a saját szívverésed...
Csak hinned kell abban, amit látsz, és érzel.

De... ismerned kell a sorsom,
Mielőtt megfagy a vérem az utolsó cseppig.
Vigyél egy olyan helyre, ahol örökké együtt lehetünk.
Szeretnék elszállni valahová.
Messze, messze ettől a világtól.
Adj nekem szárnyakat,
Amikkel örökké szárnyalhatok...

[Fordítás: https://manamislife.blogspot.hu/]